.

sekolah ku

                       Sekolah ku yg banyak membimbing aku sekolah menengah teknik ampangan seremban yg kini ditukar menjadi sekolah menengah vokasional ampangan..aku betol rindu kan suasana diwaktu sekolah dahulu hingga kini kenang bersama rakan ku amat terasa lagi untuk aku kembali balik ke zaman persekolahan yang banyak ku menimba ilmu disini. aku menjejak kaki disekolah nie pap 6 febuari 2006 pada pukul 8.00pagi.aku ke sekolah nie dengan penuh semangat untuk belajar mengenai dalam bidang elektronik......sebab dari kecil lagi aku gemar bermain dengan barang elektronik....walaupun
dulu aku bercita-cita mnjadi seorang mekanik....

    
          Nie lah GURU Ku  bernama PN.ROHAINON  dan juga  PN.NORLIZA  ....pertama kali aku melihat nya dari luaran mmg nmpak garang tapi hati nya amat mgambil berat tentang anak2 muridnya yang mahukan ilmu dari nya....setelah aku brada disekolah beberapa bulan aku diberi jawatan yang sangat bertanggungjawab keatas diri ku untuk memikul jawatan yang diberi itu..jawatan sebagai ketua kelas setelah beberapa kali ketua jawatan ketua kelas ditukar ganti akhirnya aku pulak yg diberi tanggungjawab menjadi ketua kelas...mula nya aku menolak disebabkan ia amat berat bagi ku untuk memikul tanggungjawab itu...tapi semua adalah dari sokongan dan persetujuan dari rakan2 aku yang melantik aku menjadi ketua kelas....

        nie kawan rapat ku yang berjuang mencari ilmu bersama....walaupun aku selalu diperkatakan aku tidak pernah nak berlawan kerana mereka member aku..yang aku hanya lah bersabar.... kalau tiada mereka siapa lah aku di teknik ampangan nie..tempat aku berkawan dan juga tempat aku mencari ilmu untuk berjaya dalam masa yang akan datang kelak....
dia org nie semue nakal2 jer xjahat ape2 nak buat mesti aku juga yang kena dulu....erm paper lah...


      nie korang xyah cakap la time xde cikgu jer semua tido bukan aper kelas sampai petang mane tahan.... isnin selasa balik sampai 4.30 petang ...rabu khamis balik sampai 2.30 ....jumaat je balik cam awal la 12.00 kut...
pic nie pun time exam xsalah aku...ngan cuaca yg panas lagi per semua huuuhuh ....
baik tido jer kalau ada aircond lagi best budak2 nie tido....



sebenarnya banyak lagi aku nk cerita tapi sampai disini dahulu la aku bukan aoer xlarat nak taip la...banyak sangat yang aku nk tulis lagi ....paper hal terimakasih kepad semua member aku yg menjadi kawan aku dan tidak lupa juga kepada GURU2 ku yang banyak memberi ilmu tidak kira masa dan hari yang bertungku lumus mengajar kami.... terima kasih GURU2 ku......

terima kasih kepada GURU2 ENIK 06/07
PN.ROHAINON
PN.NORLIZA
CIKGU MAHADI
CIKGU HADI
CIKGU LINDA
 dan kepada semua rakan2

sekian terima kasih
akan disambung kan...........

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...