.

sugar glider


nie dh setahun lebih.... besar tu.... tp harga dia mahal kut... baik bela hamster je  an ....klu bela sugar glider nie dia mkn buah je klu nk senang... hamster plak mkn kuaci..... mane satu nk bela skrg nie xkn dua nk bela  nnt bajet lari la plak... klu bela seekor je xbest kena ada pasangan nnt leh sekodeng ape dia org buat an hehhehee... xde la nnt beranak pinak la n boleh la jual huhuh....

1 comments:

leyaliyana said...

so you jadi tak beli hamster or sugar glider? mana satu yang u pilih?

i pun teringin nak bela sugar glider. memang amat jauh lebih comel dari hamster. plus hamster busuk la bau die +_+ my lil bro bela so i tau la.

tapi alangkah sedihnya. macam u cakap, harga sugar glider seekor amat mahal. pergi usha harga kat uptown pun lebih kurang dalam RM250++

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...